Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

Η Νέα Μεγάλη Επιτυχία Του ΛΕΠΑ



Έχω την εντύπωση σήμερα ότι χτύπησα φλέβα χρυσού. Ποτενσιαλλυ μπιγκ χιτ λοιπόν, το αφήνω εδώ ούτως ώστε να το κλέψουν, να σαρώσει στα τσαρτς και στα κλαμπς της παραλιακής, να μιλήσει στις καρδιές των βαθύτερων V εκεί έξω και μετά να βγαίνω στα παράθυρα της Λαμπίρη του 2013 (αλήθεια ποιά είναι;) και να λέω ότι το έγραψα εγώ και όχι ο Φοίβος.



Ήμουνα γιουτιούμπ κι έγινα ντιτζέι
Τι τραγούδια θα ακούς, δεν θα διαλέγεις πια
Θα παίζω ό,τι σκοπούς η καρδούλα μου μου λέει
Θα τρέχεις από πίσω μου, μα θα 'μαι μακριά




Έβαλα μόνο το ρεφραίν. Όποιος θέλει και το υπόλοιπο να επικοινωνήσει μαζί μου για να διευθετήσουμε τα οικονομικά.


*Να σημειωθεί ότι πέρα από λαικό γίνεται και πολύ ωραίο λαϊκο-r'n'b αν βάλουμε ένα βεεεγκααας μετά τον δεύτερο στίχο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου